Dla każdego właściciela, dyrektora i managera e-commerce

Wiedza, z której korzystają giganci rynku jak Allegro, Modivo czy eobuwie.pl aby podnieść zysk ze sprzedaży online nawet o 40% wreszcie dostępna także dla Ciebie!

Już w 7 tygodni zdobądź wiedzę o ustalaniu cen, która zwiększy zyski ecommerce jeszcze w tym roku.

wszyscy prowadzący

zapisy tylko do 9 Października 23:59

Days
Hours
Minutes

Jeżeli pracujesz w sklepie internetowym lub jesteś jego właścicielem to sam(a) najlepiej wiesz, ile czasu zajmuje temat ustalania cen. 

Trzeba na bieżąco monitorować konkurencję i zastanawiać się, co zrobić, gdy znowu na Allegro obniżą ceny. 

Do tego dochodzą promocje…

Jeśli sprzedajesz w kilku kanałach lub do B2B, to masz na głowie dylemat, jak uniknąć wewnętrznej konkurencji. To potrafi przyprawić o ból głowy. 

Jednocześnie wiesz, że bez dobrze ustalonych cen nie ma sprzedaży.

Widzisz…

Polityka cenowa w sklepie online podąża jedną z dwóch ścieżek.

Albo robiona jest na ślepo, metodą prób i błędów…   

…albo stanowi Twoją ukrytą przewagę strategiczną.

Skąd to wiemy?

Od 2009 roku pomagamy firmom w Polsce zwiększać zyski dzięki mądrze zaplanowanym strategiom. 

Jako konsultanci pracowaliśmy m.in. w Deloitte, PwC i Simon Kucher & Partners, a od 8 lat specjalizujemy się w e-commerce – zrealizowaliśmy ponad 80 projektów doradczych i wsparliśmy zarówno MŚP, jak i duże korporacje. 

W roli Pricing Managerów wdrażaliśmy strategie cenowe dla marek takich jak Philips, Allegro, Modivo, Eobuwie, Drogerie Natura czy G2A, co przełożyło się na ponad 600 mln zł dodatkowych zysków dla klientów i pracodawców. 

Teraz całą tą wiedzę oddajemy w Twoje ręce w postaci praktycznego kursu Akademia Pricingu E-commerce.

Akademia Pricingu E-commerce to Twój wytrych do świata dostępnego tylko dla największych.

Pomyśl jakbyś się czuł(a) i jak wyglądałaby Twoja praca gdy:

Konkurencja obniża ceny, a Ty zachowujesz spokój, bo wiesz jak i kiedy reagować.

Sprzedajesz B2C i B2B lub między własnym sklepem, Allegro i dystrybutorami, a masz poukładaną politykę międzykanałową i problemy ograniczone do minimum.

Nie zastanawiasz się czy możesz podnieść ceny, bo dokładnie wiesz czy i o ile możesz to zrobić, aby zyski rosły.

Już nigdy nie ustalasz promocji na wyczucie, a stosujesz księgę wytycznych promocyjnych, do tego efekty każdej promocji masz przeanalizowane.

Oszczędzasz długie godziny na monitorowaniu konkurencji, bo korzystasz z narzędzi, które automatyzują Twoją pracę.

Jeśli chcesz osiągnąć takie efekty, jesteś we właściwym miejscu.

zapisy tylko do 9 Października 23:59

Days
Hours
Minutes

“Rekomenduję każdemu, kto ma kontakt z pricingiem. Szkolenie pozwoliło mi wypracować szereg zmian w polityce cenowej mojej firmy, które już wrażamy”  –  Aleksandra Krawczyk, Pricing Specialist, Phillips Europe Sp. z o.o.

Zdradzę Ci coś co zawsze zaskakuje naszych rozmówców.

Podniesienie cen w sklepie tylko o 1% to nawet 10% większy zysk dla Twojego sklepu.

Tak, mamy to dokładnie policzone wewnątrz Akademii. Przełożenie zmiany cen na zyski sklepu jest ogromne! 

Oczywiście do podniesienia cen o 1% nie potrzebujesz kursu. Gdyby to było takie proste!

Wszyscy wiemy, że diabeł tkwi w szczegółach, ale to dobitnie pokazuje, że ignorowanie wiedzy w zakresie ustalania cen może mieć katastrofalne skutki. Działając na wyczucie ryzykujesz, że klienci przejdą na Allegro lub do konkurencji.

Mam dla Ciebie dwie dobre wiadomości.

Po pierwsze, to nie Twoja wina. Ustalanie cen to nadal niszowa dziedzina. Brakuje ekspertów, którzy mają doświadczenie poparte realną praktyką. 

Ta wiedza do tej pory dostępna była jedynie dla firm z bardzo dużymi budżetami, które mogły pozwolić sobie na konsultantów i specjalistyczne narzędzia.

Druga dobra wiadomość jest taka, że istniejący eksperci postanowili współpracować i wspólnie przełożyć ponad 15 lat doświadczenia w pricingu na program, który pozwoli każdemu sklepowi internetowego nauczyć się ustalać ceny tak, jak robią to najskuteczniejsze firmy na rynku!

Tak powstała Akademia Pricingu E-commerce.

Kurs ma formułę kohortową online. Wszyscy uczestnicy startują w tym samym momencie – w październiku 2025. Lekcje na żywo odbywają się na żywo w środy oraz piątki. Każde spotkanie nagrywamy i udostępniamy Ci dożywotnio. Materiał dzielimy na 5 modułów (każdy 120 min.) Po każdym module otrzymasz praktyczne zadanie domowe. Między modułami sesje pytań i odpowiedzi (Q&A) w formule „ask me anything” (60 min każda). Grupa wsparcia na Facebooku, do której masz dożywotni dostęp.

Agenda kursu

Moduł 1: Strategia cenowa w e-commerce.

Sesja główna: 10.10.2025 (piątek), 13:00-15:00
Sesja Q&A: 15.10.2025 (środa), 14:00-15:00
Prowadzący: Grzegorz Leśko, Bartek Talar

Dowiesz się, czym jest strategia cenowa w e-commerce i jak połączyć ją ze strategią biznesową firmy. Pokażemy Ci, jak to zrobić w sytuacji, gdy 100% Twojego biznesu to sklep online oraz gdy e-commerce jest jednym z Twoich kanałów sprzedaży.

Moduł 2: Segmentacja produktów oraz reguły ustalania cen

Sesja główna: 17.10.2025 (piątek), 13:00 - 15:00
Sesja Q&A: 22.10.2025 (środa), 14:00-15:00
Prowadzący: Bartek Talar, Tomek Zagdan

Pokażemy Ci, jak przeprowadzić segmentację portfela produktów. Nauczysz się, jak wyróżniać grupy produktów takie jak generatory ruchu, generatory obrotu, marżowniki i produkty budujące wizerunek. Dowiesz się, jak przełożyć segmentację produktów na reguły cenowe. Nauczysz się, jak testować ceny w praktyce, aby ustalić optymalny poziom cen.

Moduł 3: Ustalanie cen na platformach marketplace

Sesja główna: 31.10.2025, (piątek), 13:00 - 15:00
Sesja Q&A: 05.11.2025 (środa), 14:00 - 15:00
Prowadzący: Bartek Talar, Przemysław Kalinowski

Nauczysz się, jak skutecznie ustalać ceny na największych platformach marketplace (m.in.: Allegro, Amazon, inne). Dowiesz się, jakie taktyki działają oraz których błędów należy unikać. Pokażemy Ci, jak zbudować proces zarządzania cenami na Allegro i Amazon - co warto w nim automatyzować, a czego nie.

Moduł 4: Promocje cenowe

Sesja główna: 24.10.2025 (piątek), 13:00 - 15:00
Sesja Q&A: 29.10.2025 (środa), 14:00 - 15:00
Prowadzący: Bartek Talar, Tomek Zagdan

Dowiesz się, jak planować promocje cenowe w e-commerce, oby osiągały założone cele. Pokażemy Ci naszą Księgę Wytycznych Promocyjnych, która pomaga dobrać optymalne założenia do konkretnej kampanii. Dowiesz się, jak po promocji analizować jej efektywność (ROI), aby wyciągać wnioski i optymalizować promocje w przyszłości.

Moduł 5: Analityka cenowa oraz narzędzia pricingowe

Sesja główna: 07.11.2025 (piątek), 13:00 - 15:00
Sesja Q&A: 12.11.2025 (środa), 14:00 - 15:00
Prowadzący: Bartek Talar, Karol Krywiński, Miłosz Nowakowski

Dowiesz się, jak analizować rentowność sprzedaży. Omówimy, skąd brać dane do analizy ceny konkurencji w e-commerce i jak to robić, aby nie spędzać nad tym dziesiątek godzin. Pokażemy Ci, jak mądrze wykorzystać indeksy cenowe w analityce cen. Dowiesz się, czym się kierować, wybierając narzędzia do analizy cen konkurencji i zarządzania cenami w e-commerce.

BONUS Pierwszy: Jak dobrać platformę e-Commerce, które poradzi sobie z Twoją polityką cenową?

Data: 14.11.2025 (piątek)
Godzina: 13:00 - 15:00
Prowadzący: Marek Kich

Dowiesz się, w jaki sposób przygotować organizację do wdrożenia e-Commerce. Będziesz miał lepszą wiedzę na temat możliwych rozwiązań i dopasowania ich do Twoich potrzeb. Usystematyzujesz pracę na cenach produktu w organizacji.

BONUS Drugi: Analityka, która zwiększa sprzedaż w e-commerce

Data: 19.11.2025 (środa)
Godzina: 13:00 - 15:00
Prowadzący: Piotr Guz, Adrian Lewtak

Nauczysz się, jak identyfikować niewykorzystane szanse sprzedażowe ukryte w danych. Dowiesz się, w jaki sposób przekształcać insighty analityczne w konkretne taktyki sprzedażowe, a następnie mierzyć skuteczność ich wdrożenia.

BONUS Trzeci: Jak zbudować strategię rozwoju dla sklepu internetowego

Data: 21.11.2025 (piątek)
Godzina: 13:00 - 15:00
Prowadzący: Ewa Wysocka

Nauczysz się, jak budować strategię rozwoju dla sklepu internetowego, jak dobrze mierzyć rozwój na różnych etapach i dowiesz się jakie są najczęstsze błędy przy tworzeniu strategii (oraz jak ich uniknąć!).

BONUS Czwarty: Jak optymalizować sklep internetowy, aby skutecznie zwiększać konwersję? Wstęp do CRO i testów A/B.

Data: 27.11.2025 (czwartek)
Godzina: 13:00 - 15:00
Prowadzący: Adrian Jaskulski

Dowiesz się, czym jest proces CRO (conversion rate optimization - optymalizacja współczynnika konwersji) i jak możesz go wykorzystać w Twoim sklepie, aby zwiększyć sprzedaż.

zapisy tylko do 9 Października 23:59

Days
Hours
Minutes

Poznaj prowadzących kurs

Opiekunami merytorycznymi całego programu są Grzesiek Leśko i Bartek Talar. Przygotowali program kursu i prowadzą większość zajęć.

pamalelogo

Bartek Talar

konsultant Pricing Academy

15-lat doświadczenia w ustalaniu cen. Przez 10 lat pracował w międzynarodowych firmach doradczych specjalizując się w obszarze zarządzania cenami, w tym w Simon-Kucher & Partners, Deloitte Consulting oraz PwC. Jako konsultant doradzał ponad 60 firmom.

Tworzył lub rozwijał działy polityki cenowej w Allegro, Drogerii Natura, Schenker oraz Grupy Modivo (Eobuwie oraz Modivo). Obecnie pełni rolę Strategic Pricing Manager w G2A.com – globalnej platformie sprzedaży produktów cyfrowej rozrywki. Pomógł firmom, dla których pracował zarobić ponad 100 mln PLN dzięki dobrym decyzjom cenowym.

pamalelogo

Grzegorz Leśko

konsultant Pricing Academy

Ponad 10-lat doświadczenia w zarządzaniu cenami w firmach B2B i B2C. Pracował jako konsultant ds. polityki cenowej w Deloitte Consulting. Był Managerem ds. Strategii Cenowej i Promocyjnej w Liberty Global (właściciel marki UPC) w centrali grupy w Amsterdamie.

Jako Global Pricing Manager w centrali Philips w Holandii odpowiadał za zarzadzanie cenami B2B i B2C na kilkudziesięciu rynkach geograficznych.

Pomógł firmom, dla których pracował zarobić ponad 500 mln zysku, dzięki skutecznemu zarządzaniu cenami.

brandly360_final (1)

Karol Krykwiński

Pricing Manager, Brandly360

Z doświadczenia i wykształcenia Product Manager, który od 2014 r. jest zaangażowany w rozwój kategorii produktowych na rynku IT. Aktualnie współpracuje z wieloma firmami z innych branż (wykraczając poza rodzime IT), które wspiera w procesie Dynamic Pricingu, kształtowania polityki cenowej, a także w obszarze strategii działań na niej opartych. Do zbiorów danych podchodzi analitycznie, przykładając do nich jednocześnie nieszablonowe podejście po to, aby wypracować indywidualne, kreatywne i gotowe do wdrożenia efektywne rozwiązania.

brandly360_final (1)

Miłosz Nowakowski

Sales Director, Brandly360

Dyrektor sprzedaży Brandly360, praktyk e-commerce. W Brandly360 odpowiedzialny za sprzedaż, consulting w zakresie implementacji rozwiązań dla e-commerce dla partnerów i klientów, włączając w to ekspercką wiedzę na temat optymalizacji digital shelf, monitoringu cen oraz dynamic pricing. Od wielu lat zaangażowany w realizację projektów wdrażających oprogramowanie dla firm, gdzie zdobył obszerną wiedzę na temat funkcjonowania przedsiębiorstw w różnych obszarach biznesowych. Był odpowiedzialny za wprowadzanie na rynek produktów i systemów, sprzedaż i marketing, a także prowadzenie szkoleń i organizację działów tworzących oprogramowanie dla zintegrowanych systemów bezpieczeństwa, systemów zarządzania produkcją oraz e-commerce.

Satisfly-logo2

Marek Kich

CEO, Satisfly

Od ponad 12 lat działa w przestrzeni e-Commerce. Zaczynał jako programista, później sam prowadził projekty wdrożeniowe, a teraz jako CEO agencji Satisfly, pomaga swoim klientom tworzyć sklepy internetowe, które sprzedają (i to całkiem nieźle!). Wdrażał platformy e-Commerce B2B/B2C dla takich marek jak Briju, Clarena, czy Volcano. Dzięki czemu zebrał całkiem sporą wiedzę i doświadczenie, którymi dzieli się w autorskim podcaście Sztuka E-Commerce.

Adrian - prowadzący
berryboo

Adrian Lewtak

Head of Data & Product, Berryboo.ai

Adrian odpowiada za analitykę danych i produkt w Berryboo.ai. Pracował jako CTO newonce. W ostatnich latach wspierał jako data solutions architect & developer takie firmy jak: sun.store, Wyborcza, SBM Label, inStreamly, Jutro Medical, Parasym, Bangproof, Lisek oraz Snowee 

Ewa- prowadząca
tribe47-new-logo

Ewa Wysocka

CEO Tribe47

Założycielka i CEO Tribe47.com, założycielka PortalYogi.pl; ekspertka ds. lejków konwersji w e-commerce z ponad 15-letnim doświadczeniem, konsultantka, liderka zespołów i prelegentka. Pasjonatka i ekspertka budowania i szkolenia zespołów digital-marketingowych. 

Olimp 2 logo

Przemysław Kalinowski

Współwłaściciel Olimp Marketplace

Przemek Kalinowski to współwłaściciel agencji Olimp Marketplace oraz założyciel społeczności 7Leaders. Od lat angażuje się w rozwój polskich sprzedawców na zagranicznych rynkach
marketplace, zarówno w Europie, jak i poza nią. Na co dzień zarządza działem growth w agencji Olimp Marketplace, dzięki czemu doskonale zna potrzeby polskich przedsiębiorców. Jego wiedza i doświadczenie są często wykorzystywane podczas warsztatów, prelekcji oraz wystąpień publicznych, w których chętnie bierze udział, dzieląc się swoją pasją i ekspertyzą.

logo-03.png

Adrian Jaskulski

CEO & Co-owner Digispot

W Digispot projektuje, analizuje, testujeA/B i optymalizuje sklepy i strony internetowe. Pomaga zamieniać więcej odwiedzających w kupujących i podejmować decyzje na podstawie danych, a nie przeczuć.

zapisy tylko do 9 Października 23:59

Days
Hours
Minutes

Dlaczego warto dołączyć?

Kurs w formule kohortowej podzielony na lekcje, sesje Q&A i prace domowe - ułatwi Ci zastosowanie nowej wiedzy w praktyce

Rozwiązania sprawdzone na polskim rynku (praca dla Allegro, Modivo, Phillips, Drogerie Natura, UPC, G2A + 80 projektów doradczych)

Unikalna wiedza niedostępna publicznie(nie znajdziesz jej na YouTube i bezpłatnych blogach)

Kurs prowadzą specjalizaci od pricingu, którzy zarobili dla swoich klientów i pracodawców 600 mln PLN

Dożywotni dostęp do materiałów i nagrań

Dyplom potwierdzający kompetencje

Grupa wsparcia na Facebooku (dożywotni dostęp)

Wymiana doświadczeń z innymi sklepami internetowymi

4 lekcje bonusowe od uznanych ekspertów

Zapisy tylko do
9 Października 2025

Wszyscy uczestnicy zaczynają pierwsze zajęcia online tego samego dnia 10. pażdziernika.

Days
Hours
Minutes
Seconds

Dołącz do Akademii Pricingu E-commerce

UWAGA: To pierwsza edycja Akademii Pricingu E-commerce, dlatego warunki przystąpienia są wyjątkowe. Kolejna edycja będzie  wyłącznie droższa.

pakiet

BASIC

cena

999 PLN

stała cena netto + 23% VAT

zapisy tylko do 9 Października 23:59

Pakiet zawiera

Najkorzystniejsze

pakiet

PREMIUM

cena

1899 PLN

stała cena netto + 23% VAT

zapisy tylko do 9 Października 23:59

Pakiet zawiera

pakiet

PRO

cena

4999 PLN

stała cena netto + 23% VAT

zapisy tylko do 9 Października 23:59

Pakiet zawiera

Kupujesz kurs dla kilku osób? Napisz do nas na kontakt@pricingacademy.pl - otrzymasz rabat na całe zamówienie:

2 osoby - 10% rabatu

3 osoby - 15% rabatu

4 lub więcej - 20% rabatu

Zapisz się na listę oczekujących

Sprzedaż kursu jeszcze nie wystartowała. Zostaw swoje dane kontaktowe, aby otrzymać informację o uruchomieniu sprzedaży w pierwszej kolejności.

Sprawdź opinie osób, które ukończyły szkolenia przygotowane przez Pricing Academy

„Im dalej w las tym bardziej mnie zaciekawiało to szkolenie. Nie wiedziałam, że polityka cenowa to taki ciekawy temat. Myślałam, że nic ciekawego się nie dowiem. A okazuje się ze polityką cenową można sterować naszymi zamówieniami i sprzedażą.

Zrozumiałam, jaką politykę cenową prowadza rożne firmy na rynku oraz dlaczego niektórzy obniżają ceny. Bardzo dużo rzeczy się dla mnie rozjaśniło. Najciekawszy był dla mnie moduł o polityce rabatowej – jak ją zaprojektować, aby utrzymać i rozwijać sprzedaż.

Przykłady innych firm oraz uczestników pomagały mi lepiej zrozumieć poszczególne zagadnienia. Szkolenie jest mocno na plus. Widać, że zespół Pricing Academy ma dużą wiedzę w tym temacie. Fajnie, że szkolenia są nagrywane. Dzięki temu wracałam do poszczególnych modułów, aby cos zweryfikować. Nagrania pozwoliły mi lepiej połączyć kropki.

Paula Bogus

Analityk biznesowy, Exparto, dystrybutor części do maszyn rolniczych

„Chciałbym szczerze polecić szkolenie B2B Pricing Professional prowadzone przez Grzegorza i Tomka. Prowadzący nie tylko wykazali się ogromną wiedzą w zakresie pricingu, ale również od razu dali po sobie odczuć, że jest to temat, którym żyją i jest ich osobistą pasją. Z tego względu udało im się przygotować bardzo dopracowany materiał a następnie przekazać go w ciekawy i inspirujący sposób. Szkolenie skupiało się na praktycznych aspektach procesów cenowych i było skrojone pod konkretnych uczestników szkolenia. Dzięki temu nie było mowy o jego dłużeniu się, poprzez omówienie teoretycznych zawiłości czy omawianie rzadkich, odklejonych od polskich realiów przypadków. Budowa szkolenia pozwala na zarekomendowanie go osobom zajmującym, bardzo różne pozycje w procesie cenowym oraz posiadającym różny poziom początkowej wiedzy. Wobec powyższego, jeżeli zależy Ci na stworzeniu lub uporządkowaniu kompletnego procesu pricingowego B2B w twojej firmie, szkolenie to na pewno będzie dobrym wyborem”

Konrad Jędrzejewski

Business Controller, Orbitvu, producent rozwiązań do automatyzacji fotografii produktowej.

„Całościowo szkolenie B2B Pricing Professional miało bardzo wysoki poziom – było dużo różnych klientów i branż.  W pewnych momentach aż za dużo tego było. Jeszcze nie przerobiłem wszystkiego. Jest sporo rzeczy do wykorzystania.

Co się bardzo przyda i sprawdzi w naszej firmie to moduł o strategii cenowej i analiza korzyści naszej oferty dla klientów. Mamy często pytania od klientów” w czym jesteście lepsi”. Narzędzia, które omawialiśmy bardzo nam w tym pomogą. Spokojnie mogę polecić szkolenia w PricingAcademy.” 

Tomasz Antczak

Właściciel, DCNART, Dystrybucja i usługi IT

„Co do zasady jestem zwolennikiem szkoleń dedykowanych i „szytych na miarę”, jednak znaczącą zaletą programu B2B Pricing Professional był udział kilku firm z różnych branż, gdzie każda z nich posiada własne doświadczenia i praktyki. Dzielenie się tą wiedzą przez uczestników szkolenia podczas naszych spotkań stanowiło wartość dodaną do programu. Jak mówi znane przysłowie: „Mądry człowiek uczy się na swoich błędach, sprytny człowiek uczy się na cudzych błędach, a głupi nie uczy się wcale i wciąż popełnia te same błędy, licząc na inny rezultat” – warto być mądrym i zdobywać mądrość, ucząc się na błędach innych, ale również czerpać z doświadczeń i sprawdzonych praktyk :).”

Jolanta Zięba

Head of Business Analysis, Orbitvu, producent rozwiązań do automatyzacji fotografii produktowej.

Moja dotychczasowa znajomość tematu opierała się na doświadczeniu i intuicji i nie była podparta usystematyzowaną wiedzą. Dzięki szkoleniu w Pricing Academy to się zmieniło i mam teoretyczne podstawy. Wszystkie zagadnienia były ciekawe i przydatne. Najbardziej cenne dla mnie informacje zawarte były w module 3 i 4 programu B2B Pricing Professional. Szczególnie zainteresowały mnie przykłady systemów rabatowych, wskazówki jak dokonać zmian w systemach rabatowych oraz analiza win-loss.”

Aleksandra Kaczmar

Kierownik Działu Sprzedaży, Kemon, Dystrybutor kosmetyków profesjonalnych

„Szkolenie B2B Pricing Professional organizowane przez Pricing Academy było bardzo wartościowym doświadczeniem. Doceniam profesjonalizm i zaangażowanie prowadzących. Każdy z omawianych modułów był bardzo szczegółowo przygotowany. Ogromną wartością było indywidualne podejście Grzegorza do każdego z Uczestników szkolenia. Polecam to szkolenie osobom, które są odpowiedzialne za zarządzanie sprzedażą oraz mają realny wpływ na politykę cenową firmy.

Justyna Krakówka

Koordynatorka ds. Rozwoju Biznesu, Kompas Inwestycji sp. z o.o, Serwis z bazą danych inwestycji budowlanych

„Podczas szkolenia można było przeanalizować własne przypadki sytuacji z jakimi się spotykamy w codziennej pracy. Najciekawsze były dla mnie moduły o budowanie przewag konkurencyjnych i procesie przeprowadzania podwyżek cen. Szkolenie pokazało nam, jak dużo możemy zrobić w naszej organizacji, aby zwiększyć skuteczność naszego ofertowania. Program B2B Pricing Professional był zdecydowanie wart zainwestowanego czasu i pieniędzy. Rekomenduję go z czystym sercem
 

Bartek Janicki

Sales Support Coordinator, Stora Enso, dostawca rozwiązań w zakresie opakowań, biomateriałów, konstrukcji drewnianych i papieru

„Program B2B Pricing Professional to świetne szkolenie, nasycone nie tylko kompleksową wiedzą teoretyczną, jak również przykładami i ćwiczeniami, które można wykorzystać w swojej organizacji. Bardzo dobra forma kohortowa maksymalizująca poziom przyswojonej wiedzy. Otwarte dyskusje, celne uwagi które przekładają się na jakość pracy z cenami. Rekomenduję każdemu, kto ma kontakt z pricingiem. Szkolenie pozwoliło mi wypracować szereg zmian w polityce cenowej mojej firmy, które już wrażamy”.

Aleksandra Krawczyk

Pricing Specialist, Phillips Europe Sp. z o.o., Producent komponentów dla branży motoryzacyjnej

„Forma, w jakiej odbywało się szkolenie organizowane przez Pricing Academy w dużej mierze zachęciła mnie do wzięcia w nim udziału. Odstępy między poszczególnymi blokami tematycznymi pozwalały na przemyślenia zagadnienia w odniesieniu do swojej działalności i przygotowania się do Q&A po każdym bloku. Wymiana doświadczenia z innymi uczestnikami szkolenia też otwiera nowe spojrzenia na kwestie podejścia do strategii cenowych (a dobre rady są bezcenne). Ustalanie cen w oparciu o koszty, popyt czy konkurencję to wiedza powszechnie znana. Ale jak wykorzystać mix tych elementów do odświeżenia podejścia do wyceny to był cel merytoryczny, jakiego oczekiwałam od organizatora. I ten merytoryczny cel osiągnęłam…zobaczymy jak wyjdzie w praktyce. Ważne jest też to, że uczestnicy szkolenia są przez organizatora tak przyjmowani, żeby konkurencyjne działalności razem nie mogły się tu spotkać. To dobra praktyka. Szczególnie interesujący był dla mnie moduł o tym, jak wprowadzać podwyżki cen. Mam dzięki niemu przemyślenia i narzędzia, które chętnie zastosuję przy kolejnych zmianach cen.

Dagmara Pach

Dyrektor Handlowy, REMONDIS Sp. z o.o.

Polecam iść na szkolenie organizowane przez PricingAcademy. My, właściciele firm często robimy coś „na czuja” lub podpatrując konkurencję, a nie mamy tego skrupulatnie „policzone”. Wiadomo, że skoro działamy w biznesie dłużej niż 2 lata, to intuicja i nasze działania nie były złe …. Ale moglibyśmy wiele osiągnąć szybciej, łatwiej i sprawniej korzystając z merytorycznej wiedzy i doświadczenia Grzegorza i Tomka. Szkolenie otworzyło mi głowę, jak wiele czynników powinno mieć wpływ na ofertę i końcową cenę oraz że czasem lepiej nie sprzedać, niż sprzedać „za tanio”… Będzie to większa korzyść dla firmy!

Szablony w excelu, analizy i inne narzędzia dostarczone uczestnikom na szkoleniu są na tyle uniwersalne, że znajdą zastosowanie w wielu branżach i na pewno je wykorzystam w przyszłości. Dziękuję!”

Sebastian Piątkowski

współwłaściciel, Wirtualne Biuro Katowickie Centrum Przedsiębiorczości

Rozwiązania, które pokazujemy w kursie, sprawdzą się w firmach, które…

Wiedza, którą przekazujemy zaprojektowana jest tak, aby sprawdzała się zarówno w małych jak i dużych sklepach internetowych. 

Niezależnie od tego, czy obroty Twojego sklepu to 3 mln zł, 15 mln zł czy 50 mln zł, metody ustalania i zarządzania cenami będą dostosowane do Twoich potrzeb.

Wiedza i narzędzia, które przygotowaliśmy, będą dla Ciebie szczególnie przydatne, jeśli odpowiadasz za strategię, ofertę produktową lub ustalanie cen. 

Wiedzy, którą przekazujemy w Akademii Pricingu E-commerce nie znajdziesz w gotowych materiałach.

Dostaniesz wiedzę sprawdzoną na bazie wieloletnich doświadczeń i 80 projektów doradczych. Ten kurs przeprowadzi Cię przez cały proces od A do Z, pozwoli uniknąć wielu błędów i zaoszczędzi Ci mnóstwo czasu.

Twoje zadowolenie lub 100% zwrotu pieniędzy.

Włożyliśmy w przygotowanie tego kursu ponad 100 godzin i lata doświadczenia w ustalaniu cen w e-commerce. To jedyny taki kurs na polskim rynku. Przygotowaliśmy go tak, aby dał Ci co najmniej 10x więcej wartości niż oczekujesz (a realnie dużo, dużo więcej na przestrzeni lat).

Bardzo głęboko wierzymy, że wiedza jaką tu dostaniesz pozwoli Ci osiągać świetne rezultaty przez kolejne lata. 

Nie musisz nawet wdrażać wszystkiego, czego Cię nauczymy. Wystarczy, że wdrożysz jedną zmianę, aby ten kurs zwrócił Ci się z dużą nawiązką.

To nasza obietnica.

Dlatego stworzyliśmy szaloną gwarancję zadowolenia, abyś mógł lub mogła dołączyć do Akademii bez żadnego ryzyka.

Jeśli po dwóch pierwszych lekcjach (3 godziny) uznasz, że kurs nie sprostał Twoim oczekiwaniom – zwrócimy Ci wszystkie pieniądze. Co do grosza.

zapisy tylko do 9 Października 23:59

Days
Hours
Minutes

Najczęściej zadawane pytania

Pierwsze zajęcia zaczynają się 10 października 2025 i będą trwały do 25 listopada 2025.  Spotykamy się dwa raz w tygodniu – w środy oraz w piątku po południu.

Kurs ma formułę kohortową online. Oznacza to, że wszystkie zajęcia odbywają się na żywo. Umożliwia to zadawanie prowadzącym pytań na bieżąco. Jednocześnie każde spotkanie jest nagrywane i udostępnione dożywotnio – zawsze możesz do niego wrócić.

Otrzymasz dożywotni dostęp wszystkich nagrań i materiałów. Jeśli w kolejnych edycjach kursu będziemy robić aktualizację lub rozszerzenie materiałów, również otrzymasz do nich dostęp. 

Kurs jest objęty gwarancją satysfakcji. Możesz zrezygnować po dwóch pierwszych spotkaniach (3 godziny kursu). Po prostu napisz na kontakt@pricingacademy.pl, a zwrócimy Ci 100% pieniędzy.

Tak otrzymasz fakturę VAT 23%. Zostanie wysłana automatycznie po zakupie na adres e-mail podany przy zamówieniu

Tak. Dajemy taką możliwość. Wybierz raty w koszyku zakupowym, aby z korzystać z tej opcji.

Płatność odbywa się za pomocą bramki płatności Autopay. Jeśli chcesz zapłacić przelewem tradycyjnym lub potrzebujesz proformy – napisz do nas na kontakt@pricingacademy.pl

Oczywiście. Przy zakupie dostępu do kursu dla 2 osób otrzymasz rabat 10%, przy 3 osobach rabat 15%, a dla 4 lub więcej osób rabat 20% na całe zamówienie.

Kurs przygotowaliśmy w takiej formie, aby skorzystały z niego zarówno osoby początkujące, jak i zaawansowane w temacie pricingu. Prowadzimy Cię za rękę przez wszystkie obszary, które są niezbędne w sklepie internetowym.    

Jeśli Twój sklep działa wyłącznie w modelu B2C (klient indywidualny) lub modelu B2C + B2B (klient indywidualny + klient biznesowy) to ten kurs będzie w 100% dla Ciebie pomocny. Jeśli działasz wyłącznie w e-commerce B2B, to ten kurs będzie dla Ciebie kompletny w 60%. Brakuje w nim modułów stricte pod sprzedaż B2B (np.: program rabatowy dla B2B). Akademia Pricingu E-commerce będzie również przydatna dla firm, dla których e-commerce jest jednym z kilku kanałów sprzedaży – pokażemy Ci jak zbudować wielokanałową politykę cenową.

Nie. Wiedza przekazywana w trakcie naszego kursu jest uniwersalna i niezależna od tego, z jakich narzędzi dzisiaj korzysta Twój sklep internetowy.   

Firmy Brandly360 oraz Berryboo są partnerami merytorycznymi tego kursu. W lekcjach, które prowadzą się z Tobą swoimi doświadczeniem i najlepszymi praktykami. To będę lekcje merytoryczne z dużą ilością wartości dla Ciebie. To nie będzie demo ich rozwiązań. 

Napisz do nas na kontakt@pricingacademy.pl lub zadzwoń do opiekuna merytorycznego programu Tomka Zagdana – 662 273 304.

Partnerzy Akademii Pricingu E-commerce

logo brandly360
logo tribe
logo digispot
logo e-commerce w praktyce
logo market+
logo satisfly
logo berryboo
Olimp 2 logo

Organizatorem kursu jest Sales Excellence Tomasz Zagdan   NIP: 725 185 96 40,   E-mail: kontakt@pricingacademy.pl

Chcesz, abyśmy się
z Tobą skontaktowali?