Pomagamy wykorzystać dźwignię cenową do budowania rentownego wzrostu i przewagi konkurencyjnej ich biznesów.
Naszymi klientami są wyłącznie firmy B2B w branżach produkcyjnych, handlowych (dystrybucyjnych), usługowych oraz biznesy e-commerce (B2B i B2C).
Mamy wąską specjalizację. Dzięki czemu bardzo dobrze rozumiemy wyzwania naszych klientów i skutecznie wdrażamy rozwiązania, które dają rezultaty.
Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem postępu, jaki w ostatnich latach poczyniły polskie firmy w obszarze marketingu i sprzedaży. Rozmawiamy z ich zespołami na co dzień. Nawet najbardziej doświadczone z nich przyznają, że brakuje im wiedzy jak mądrze ustalać i zmieniać ceny.
Założyliśmy Pricing Academy, aby wypełnić tą lukę. Naszą misją jest wspierać polskie firmy w budowaniu rentownego wzrostu poprzez dostarczanie i wdrażanie sprawdzonych rozwiązań. Potrafimy to robić, ponieważ każdy z naszych ekspertów to praktyk, który pricingiem zajmuje się co najmniej od 10 lat.
Korzystając z naszych usług od razu zauważysz, że kierujemy się zasadami, dzięki którym współpraca z nami nie budzi najmniejszych wątpliwości.
Nie sprzedajemy za wszelką cenę. Podejmujemy się zleceń, tylko jeśli potrafimy je zrealizować. Gdy na czymś się nie znamy, polecamy innych ekspertów.
Każdą godzinę pracy z klientem transparentnie rozliczamy. Nie zaskakujemy nieprzewidzianymi wydatkami.
Chętnie udostępniamy kontakty referencyjne do naszych klientów. Wierzymy, że oni najlepiej opowiedzą o efektach pracy z nami.
Traktujemy innych tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. Dostawcom i współpracownikom zawsze płacimy na czas.
Wierzymy w dawanie więcej. W partnerstwo, które wykracza poza usługi, za które klient płaci. Bezpłatnie pomagaliśmy naszym klientom znaleźć dostawców innych usług, rekrutować pracowników, a pracownikom klientów zmienić pracę, gdy tego potrzebowali.
Dowozimy obietnice składane klientom, współpracownikom i dostawcom.
Z klientami umawiamy się na konkretne rezultaty naszej pracy.
Na każdym etapie współpracy z klientami zbieramy informację zwrotną. Wyciągamy wnioski, aby zmieniać się na lepsze.
Po każdej wysłanej ofercie badamy powody decyzji klientów. Stosujemy proces analizy win-loss, którego sami uczymy.
Założyciel Pricing Academy
Managing Partner
Konsultant i badacz rynków B2B, który na co dzień sam zajmuje się sprzedażą. Wierzy w rozwój sprzedaży oparty na faktach. Wykorzystuje badania klientów i analitykę, aby budować skuteczne strategie, organizacje i procesy.
Doradza firmom B2B w obszarze zarządzania cenami od 2013 roku.
Pracował dla ponad 30 firm B2B branżach handlowych, produkcyjnych, usługowych i technologicznych.
Wykładowca na kilku akademiach biznesu.
Przez 5 lat pracował w Canon, gdzie pełnił rolę Sales Excellence Leadera B2B na region Europy Centralnej. Przez 10 lat pracował w międzynarodowych firmach doradczych: Deloitte Consulting, OC&C Strategy Consultants, Frost & Sullivan.
Założyciel Pricing Academy,
Ekspert ds. pricingu B2B oraz e-commerce
Ponad 10-lat doświadczenia w zarządzaniu cenami i rentownością sprzedaży w firmach B2B i B2C.
Łączy doświadczenie konsultanta i menedżera ds. polityki cenowej (pricing managera), który na co dzień wdraża rozwiązania.
W przeszłości pracował jako:
Obecnie pracuje również jako Group Pricing Leader w Dayes.
Pomógł firmom, dla których pracował zarobić ponad 500 mln zysku, dzięki skutecznemu zarządzaniu cenami.
Ekspert ds. pricingu B2B
oraz e-commerce
Posiada 15-letnie doświadczenie we wszystkich aspektach zarządzania cenami w branżach B2C oraz B2B.
Pracował jako konsultant doradca dla firm zarówno z sektora MŚP, jak i globalnych korporacji oraz jako menadżer ds. polityki cenowej.
Przez 10 lat pracował w międzynarodowych firmach doradczych specjalizując się w obszarze zarządzania cenami, w tym w Simon-Kucher & Partners, Deloitte Consulting oraz PwC.
Tworzył lub rozwijał działy polityki cenowej w Allegro, Drogerii Natury oraz Grupy Modivo (platofrma Eobuwie oraz Modivo). Obecnie pełni rolę Strategic Pricing Manager w G2A.com – globalnej platformie sprzedaży produktów cyfrowej rozrywki.
Pomógł ponad 60 firmom poprawić swoją rentowność (20 firm B2B i 40 firm B2C). Pomógł firmom, dla których pracował zarobić ponad 100 mln PLN dzięki dobrym decyzjom cenowym.
W swoich działania wierzy w podejmowanie decyzji w oparciu o dane oraz bazując na psychologicznych aspektach ustalania cen.