Bezpłatny webinar dla firm B2B
Co robić, gdy konkurencja obniża ceny?
Czy wiesz, kiedy reagować obniżką cen, a kiedy uruchamiać inne działania, gdy konkurent tnie swoje ceny? Czy masz w firmie plan na taki scenariusz? Wiesz, co musisz sprawdzić, nim podejmiesz jakikolwiek ruch?
11 września (środa), 12:00 - 13:30
Przygotuj się
Twoja konkurencja obniża ceny na rynku, a Ty zastanawiasz się co robić?
Wiele firm B2B wpada w panikę, gdy konkurencja obniża ceny. To zdarza się nawet bardzo doświadczonym menedżerom i właścicielom firm. Podejmują pochopne decyzje i popełniają kosztowne błędy. Niekiedy doprowadzają nawet do wojny cenowej, z której trudno wyjść.
Jest też inna droga. Istnieją sprawdzone strategie i taktyki, które pozwalają obronić sprzedaż i zyski w firmie B2B. Umożliwią Ci przygotowanie konkretnego planu działania. Dzięki temu zareagujesz w sposób przemyślany i bezpieczny.
Agenda webinaru
11 września (środa), 12:00 - 13:30
Analiza sytuacji
Po czym poznać, że konkurencja naprawdę obniża ceny?
Jakie analizy musisz przeprowadzić, aby to sprawdzić?
Plan działania
Jak reagować, gdy konkurencja obniża ceny - jakie są kluczowe pytania, na które musisz sobie odpowiedzieć, zanim zadziałasz?
Kiedy również obniżać ceny, a kiedy nie - jak podjąć dobrą decyzję?
Jak mądrze wybrać, którym klientom i na których produktach obniżyć ceny?
Skuteczne narzędzia
Jak mądrze obniżać ceny, aby uniknąć najczęstszych pułapek?
Z jakich narzędzi skorzystać, aby obronić wolumen sprzedaży, gdy konkurencja obniża ceny?
Co możesz zrobić oprócz obniżki cen, aby utrzymać klientów?
Poznaj prowadzących webinar
Poznaj naszych ekspertów
Tomasz Zagdan
Założyciel Pricing Academy
Managing Partner
Dowiedz się więcej
Konsultant i badacz rynków B2B, który na co dzień sam zajmuje się sprzedażą. Wierzy w rozwój sprzedaży oparty na faktach. Wykorzystuje badania klientów i analitykę, aby budować skuteczne strategie, organizacje i procesy.
Doradza firmom B2B w obszarze zarządzania cenami od 2013 roku.
Pracował dla ponad 30 firm B2B branżach handlowych, produkcyjnych, usługowych i technologicznych.
Wykładowca na kilku akademiach biznesu.
Przez 5 lat pracował w Canon, gdzie pełnił rolę Sales Excellence Leadera B2B na region Europy Centralnej. Przez 10 lat pracował w międzynarodowych firmach doradczych: Deloitte Consulting, OC&C Strategy Consultants, Frost & Sullivan.
Grzegorz Leśko
Założyciel Pricing Academy,
Ekspert ds. pricingu B2B oraz e-commerce
Dowiedz się więcej
Ponad 10-lat doświadczenia w zarządzaniu cenami i rentownością sprzedaży w firmach B2B i B2C.
Łączy doświadczenie konsultanta i menedżera ds. polityki cenowej (pricing managera), który na co dzień wdraża rozwiązania.
W przeszłości pracował jako:
- Konsultant ds. polityki cenowej w Deloitte Consulting.
- Manager ds. Strategii Cenowej i Promocyjnej w Liberty Global (właściciel marki UPC) w centrali grupy w Amsterdamie.
- Global Pricing Manager w centrali firmy Philips
w Holandii, gdzie odpowiadał za zarzadzanie cenami B2B i B2C
na kilkudziesięciu rynkach geograficznych.
Obecnie pracuje również jako Group Pricing Leader w Dayes.
Pomógł firmom, dla których pracował zarobić ponad 500 mln zysku, dzięki skutecznemu zarządzaniu cenami.
Kto najwięcej zyska na naszym webinarze?
Nasz webinar będzie dla Ciebie najbardziej wartościowy, jeśli masz wpływ na politykę cenową i ustalaniu cen produktów bądź usług B2B. Szczególnie gdy pełnisz jedną z poniższych (bądź zbliżonych) ról w firmie:
- Właściciel, CEO, Prezes
- Kierownik lub Dyrektor Sprzedaży
- Dyrektor Finansowy, Kontroler Finansowy lub Analityk Finansowy
- Menedżer Produktu
- Specjalista lub Menedżer ds. Wsparcia Sprzedaży
Specjalista lub Menedżer ds. cen