Autorzy publikacji: Tomasz Zagdan, Grzegorz Leśko, Paweł Paluch
O czym jest to szkolenie?
To bezpłatne szkolenie online, które pokazuje jak przygotować się do podwyżek cen w firmie B2B, aby ograniczyć do minimum ryzyko utraty klientów lub wolumenu sprzedaży. Po obejrzeniu dowiesz się, kiedy warto przeprowadzić podwyżkę cen, jak się do tego zabrać, jak wybrać produkty i klientów do podwyżek oraz jak przeprowadzić skuteczną komunikację podwyżek cen do klientów.
Szkolenie organizowane przy współpracy z firmą Livespace CRM.

Czego dowiesz się po obejrzeniu tego szkolenia?
Po obejrzeniu tego bezpłatnego szkolenia dowiesz się:
- Jakie są najczęstsze powody podwyżek cen w firmie B2B?
- Jak znaleźć idealny moment na podwyżkę cen?
- Jakie są lepsze i gorsze momenty na podwyżkę cen?
- Jak powinien wyglądać proces przygotowania podwyżek cen?
- Jak przygotować się do podwyżek cen?
- Jak wybrać klientów do podwyżek cen?
- Jak wybrać produkty do podwyżek cen?
- Jaka jest rola CRM w procesie przygotowania podwyżki cen?
- Co powinna zawierać komunikacja o podwyżce cen do klientów?
- Mechanizm złagodzenia podwyżki cen – czym jest i jak go zastosować?
Bonus: otrzymasz sprawdzony przykład wiadomości do klientów z informacją o podwyżce cen.