Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą doradczo-szkoleniową. Pracujemy ze specjalistami, menedżerami i właścicielami firm w Polsce.

Pomagamy wykorzystać dźwignię cenową do budowania rentownego wzrostu i przewagi konkurencyjnej ich biznesów.
Naszymi klientami są wyłącznie firmy B2B w branżach produkcyjnych, handlowych (dystrybucyjnych), usługowych oraz biznesy e-commerce (B2B i B2C). 
Mamy wąską specjalizację. Dzięki czemu bardzo dobrze rozumiemy wyzwania naszych klientów i skutecznie wdrażamy rozwiązania, które dają rezultaty.

Dlaczego założyliśmy Pricing Academy?

Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem postępu, jaki w ostatnich latach poczyniły polskie firmy w obszarze marketingu i sprzedaży. Rozmawiamy z ich zespołami na co dzień. Nawet najbardziej doświadczone z nich przyznają, że brakuje im wiedzy jak mądrze ustalać i zmieniać ceny.

Założyliśmy Pricing Academy, aby wypełnić tą lukę. Naszą misją jest wspierać polskie firmy w budowaniu rentownego wzrostu poprzez dostarczanie i wdrażanie sprawdzonych rozwiązań. Potrafimy to robić, ponieważ każdy z naszych ekspertów to praktyk, który pricingiem zajmuje się co najmniej od 10 lat.

Nasze wartości

Korzystając z naszych usług od razu zauważysz, że kierujemy się zasadami, dzięki którym współpraca z nami nie budzi najmniejszych wątpliwości.

Uczciwość i transparentność

Nie sprzedajemy za wszelką cenę. Podejmujemy się zleceń, tylko jeśli potrafimy je zrealizować. Gdy na czymś się nie znamy, polecamy innych ekspertów.

Każdą godzinę pracy z klientem transparentnie rozliczamy. Nie zaskakujemy nieprzewidzianymi wydatkami.

Chętnie udostępniamy kontakty referencyjne do naszych klientów. Wierzymy, że oni najlepiej opowiedzą o efektach pracy z nami.

Partnerstwo w codziennej pracy

Traktujemy innych tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. Dostawcom i współpracownikom zawsze płacimy na czas.

Wierzymy w dawanie więcej. W partnerstwo, które wykracza poza usługi, za które klient płaci. Bezpłatnie pomagaliśmy naszym klientom znaleźć dostawców innych usług, rekrutować pracowników, a pracownikom klientów zmienić pracę, gdy tego potrzebowali.

Dowożenie obietnic i rezultatów

Dowozimy obietnice składane klientom, współpracownikom i dostawcom.

Z klientami umawiamy się na konkretne rezultaty naszej pracy.

Wierzymy w informację zwrotną

Na każdym etapie współpracy z klientami zbieramy informację zwrotną. Wyciągamy wnioski, aby zmieniać się na lepsze.

Po każdej wysłanej ofercie badamy powody decyzji klientów. Stosujemy proces analizy win-loss, którego sami uczymy.

Czym się zajmujemy?

B2B Pricing Professional

Pierwszy w Polsce otwarty program rozwojowy na temat pricingu dla menedżerów i specjalistów w firmach B2B. Uczymy jak krok po kroku zbudować strategię cenową, ustalić ceny sprzedaży, stworzyć politykę rabatową, a następnie zarządzać cenami na co dzień.

Zewnętrzny Menedżer ds. Polityki Cenowej (Pricing Manager) na godziny

Zewnętrzny Pricing Manager to ekspert, który ma 10+ lat doświadczenia w pricingu i pracował co najmniej dla kilkunastu innych firm B2B oraz e-commerce. Wspiera na co dzień wspiera zarząd, finanse i zespół handlowy Twojej firmy w podejmowaniu lepszych decyzji cenowych.

Doradztwo w zakresie ustalania cen dla firm B2B

Jako konsultanci wspieramy od A do Z firmy B2B oraz e-commerce w tworzeniu strategii cenowych, ustalaniu cen, tworzeniu programów rabatowych oraz wdrażaniu procesów i narzędzi zarządzania cenami.

Kto prowadzi Pricing Academy?

Tomasz Zagdan

Założyciel Pricing Academy
Managing Partner

Konsultant i badacz rynków B2B, który na co dzień sam zajmuje się sprzedażą. Wierzy w rozwój sprzedaży oparty na faktach. Wykorzystuje badania klientów i analitykę, aby budować skuteczne strategie, organizacje i procesy.

Doradza firmom B2B w obszarze zarządzania cenami od 2013 roku.

Pracował dla ponad 30 firm B2B branżach handlowych, produkcyjnych, usługowych i technologicznych.

Wykładowca na kilku akademiach biznesu.

Przez 5 lat pracował w Canon, gdzie pełnił rolę Sales Excellence Leadera B2B na region Europy Centralnej. Przez 10 lat pracował w międzynarodowych firmach doradczych: Deloitte Consulting, OC&C Strategy Consultants, Frost & Sullivan.

Grzegorz Leśko

Założyciel Pricing Academy,
Ekspert ds. pricingu B2B oraz e-commerce

Ponad 10-lat doświadczenia w zarządzaniu cenami i rentownością sprzedaży w firmach B2B i B2C.

Łączy doświadczenie konsultanta i menedżera ds. polityki cenowej (pricing managera), który na co dzień wdraża rozwiązania.

W przeszłości pracował jako:

  • Konsultant ds. polityki cenowej w Deloitte Consulting.
  • Manager ds. Strategii Cenowej i Promocyjnej w Liberty Global (właściciel marki UPC) w centrali grupy w Amsterdamie.
  • Global Pricing Manager w centrali firmy Philips
    w Holandii, gdzie odpowiadał za zarzadzanie cenami B2B i B2C
    na kilkudziesięciu rynkach geograficznych.


Obecnie pracuje również jako Group Pricing Leader w Dayes.

Pomógł firmom, dla których pracował zarobić ponad 500 mln zysku, dzięki skutecznemu zarządzaniu cenami.

Bartek Talar

Ekspert ds. pricingu B2B
oraz e-commerce

Posiada 15-letnie doświadczenie we wszystkich aspektach zarządzania cenami w branżach B2C oraz B2B.

Pracował jako konsultant doradca dla firm zarówno z sektora MŚP, jak i globalnych korporacji oraz jako menadżer ds. polityki cenowej.

Przez 10 lat pracował w międzynarodowych firmach doradczych specjalizując się w obszarze zarządzania cenami, w tym w Simon-Kucher & Partners, Deloitte Consulting oraz PwC.

Tworzył lub rozwijał działy polityki cenowej w Allegro, Drogerii Natury oraz Grupy Modivo (platofrma Eobuwie oraz Modivo). Obecnie pełni rolę Strategic Pricing Manager w G2A.com – globalnej platformie sprzedaży produktów cyfrowej rozrywki.

Pomógł ponad 60 firmom poprawić swoją rentowność (20 firm B2B i 40 firm B2C). Pomógł firmom, dla których pracował zarobić ponad 100 mln PLN dzięki dobrym decyzjom cenowym.

W swoich działania wierzy w podejmowanie decyzji w oparciu o dane oraz bazując na psychologicznych aspektach ustalania cen.

Chcesz, abyśmy się z Tobą skontaktowali?

Omówimy cele, które chcesz osiągnąć. Dowiesz się, jak przebiega współpraca z nami i jakie efekty daje. Prawdopodobnie już w trakcie pierwszej rozmowy otrzymasz od nas kilka podpowiedzi dotyczących pricingu.

Napisz do nas

Chcesz, abyśmy się
z Tobą skontaktowali?