„Im dalej w las tym bardziej mnie zaciekawiało to szkolenie. Nie wiedziałam, że polityka cenowa to taki ciekawy temat. Myślałam, że nic ciekawego się nie dowiem. A okazuje się ze polityką cenową można sterować naszymi zamówieniami i sprzedażą.
Zrozumiałam, jaką politykę cenową prowadza rożne firmy na rynku oraz dlaczego niektórzy obniżają ceny. Bardzo dużo rzeczy się dla mnie rozjaśniło. Najciekawszy był dla mnie moduł o polityce rabatowej – jak ją zaprojektować, aby utrzymać i rozwijać sprzedaż.
Przykłady innych firm oraz uczestników pomagały mi lepiej zrozumieć poszczególne zagadnienia. Szkolenie jest mocno na plus. Widać, że zespół Pricing Academy ma dużą wiedzę w tym temacie. Fajnie, że szkolenia są nagrywane. Dzięki temu wracałam do poszczególnych modułów, aby cos zweryfikować. Nagrania pozwoliły mi lepiej połączyć kropki.”
Paula Bogus
Analityk biznesowy, Exparto, dystrybutor części do maszyn rolniczych
Grzegorz Garczarczyk
Operations Manager, Orbitvu, producent rozwiązań do automatyzacji fotografii produktowej
Anna Kowalczyk
Koordynator ds. Polityki Cenowej, RGB Elektronika, dostawca części zamiennych i usług napraw elektroniki w maszynach przemysłowych
Bartek Janicki
Sales Support Coordinator, Stora Enso, dostawca rozwiązań w zakresie opakowań, biomateriałów, konstrukcji drewnianych i papieru
„Chciałbym szczerze polecić szkolenie B2B Pricing Professional prowadzone przez Grzegorza i Tomka. Prowadzący nie tylko wykazali się ogromną wiedzą w zakresie pricingu, ale również od razu dali po sobie odczuć, że jest to temat, którym żyją i jest ich osobistą pasją. Z tego względu udało im się przygotować bardzo dopracowany materiał a następnie przekazać go w ciekawy i inspirujący sposób. Szkolenie skupiało się na praktycznych aspektach procesów cenowych i było skrojone pod konkretnych uczestników szkolenia. Dzięki temu nie było mowy o jego dłużeniu się, poprzez omówienie teoretycznych zawiłości czy omawianie rzadkich, odklejonych od polskich realiów przypadków. Budowa szkolenia pozwala na zarekomendowanie go osobom zajmującym, bardzo różne pozycje w procesie cenowym oraz posiadającym różny poziom początkowej wiedzy. Wobec powyższego, jeżeli zależy Ci na stworzeniu lub uporządkowaniu kompletnego procesu pricingowego B2B w twojej firmie, szkolenie to na pewno będzie dobrym wyborem”
Konrad Jędrzejewski
Business Controller, Orbitvu, producent rozwiązań do automatyzacji fotografii produktowej.
Jolanta Zięba
Head of Business Analysis, Orbitvu, producent rozwiązań do automatyzacji fotografii produktowej.
„Ostatni moduł szkolenia B2B Pricing Professional, jak wprowadzać podwyżki cen, był dla mnie najciekawszy. Jest to temat trudny i dla nas bardzo na czasie. Podobał mi się bardzo fajny zakres szkolenia, dużo przykładów i analiz. Wszystko było super. Polecam szkolenia w Pricing Academy :)”
Izabela Pastuszka-Czarniak
Solution Design&Pricing Coordinator / Ground&Rail, CEVA Logistics, Usługi logistyczne
„Moja dotychczasowa znajomość tematu opierała się na doświadczeniu i intuicji i nie była podparta usystematyzowaną wiedzą. Dzięki szkoleniu w Pricing Academy to się zmieniło i mam teoretyczne podstawy. Wszystkie zagadnienia były ciekawe i przydatne. Najbardziej cenne dla mnie informacje zawarte były w module 3 i 4 programu B2B Pricing Professional. Szczególnie zainteresowały mnie przykłady systemów rabatowych, wskazówki jak dokonać zmian w systemach rabatowych oraz analiza win-loss.”
Aleksandra Kaczmar
Kierownik Działu Sprzedaży, Kemon, Dystrybutor kosmetyków profesjonalnych
„Całościowo szkolenie B2B Pricing Professional miało bardzo wysoki poziom – było dużo różnych klientów i branż. W pewnych momentach aż za dużo tego było. Jeszcze nie przerobiłem wszystkiego. Jest sporo rzeczy do wykorzystania.
Co się bardzo przyda i sprawdzi w naszej firmie to moduł o strategii cenowej i analiza korzyści naszej oferty dla klientów. Mamy często pytania od klientów” w czym jesteście lepsi”. Narzędzia, które omawialiśmy bardzo nam w tym pomogą. Spokojnie mogę polecić szkolenia w PricingAcademy.”
Tomasz Antczak
Właściciel, DCNART, Dystrybucja i usługi IT
„Szkolenie B2B Pricing Professional organizowane przez Pricing Academy było bardzo wartościowym doświadczeniem. Doceniam profesjonalizm i zaangażowanie prowadzących. Każdy z omawianych modułów był bardzo szczegółowo przygotowany. Ogromną wartością było indywidualne podejście Grzegorza do każdego z Uczestników szkolenia. Polecam to szkolenie osobom, które są odpowiedzialne za zarządzanie sprzedażą oraz mają realny wpływ na politykę cenową firmy.”
Justyna Krakówka
Koordynatorka ds. Rozwoju Biznesu, Kompas Inwestycji sp. z o.o, Serwis z bazą danych inwestycji budowlanych
„Program B2B Pricing Professional to świetne szkolenie, nasycone nie tylko kompleksową wiedzą teoretyczną, jak również przykładami i ćwiczeniami, które można wykorzystać w swojej organizacji. Bardzo dobra forma kohortowa maksymalizująca poziom przyswojonej wiedzy. Otwarte dyskusje, celne uwagi które przekładają się na jakość pracy z cenami. Rekomenduję każdemu, kto ma kontakt z pricingiem. Szkolenie pozwoliło mi wypracować szereg zmian w polityce cenowej mojej firmy, które już wrażamy”.
Aleksandra Krawczyk
Pricing Specialist, Phillips Europe Sp. z o.o., Producent komponentów dla branży motoryzacyjnej
„Forma, w jakiej odbywało się szkolenie organizowane przez Pricing Academy w dużej mierze zachęciła mnie do wzięcia w nim udziału. Odstępy między poszczególnymi blokami tematycznymi pozwalały na przemyślenia zagadnienia w odniesieniu do swojej działalności i przygotowania się do Q&A po każdym bloku. Wymiana doświadczenia z innymi uczestnikami szkolenia też otwiera nowe spojrzenia na kwestie podejścia do strategii cenowych (a dobre rady są bezcenne). Ustalanie cen w oparciu o koszty, popyt czy konkurencję to wiedza powszechnie znana. Ale jak wykorzystać mix tych elementów do odświeżenia podejścia do wyceny to był cel merytoryczny, jakiego oczekiwałam od organizatora. I ten merytoryczny cel osiągnęłam…zobaczymy jak wyjdzie w praktyce. Ważne jest też to, że uczestnicy szkolenia są przez organizatora tak przyjmowani, żeby konkurencyjne działalności razem nie mogły się tu spotkać. To dobra praktyka. Szczególnie interesujący był dla mnie moduł o tym, jak wprowadzać podwyżki cen. Mam dzięki niemu przemyślenia i narzędzia, które chętnie zastosuję przy kolejnych zmianach cen”
Dagmara Pach
Dyrektor Handlowy, REMONDIS Sp. z o.o.