
Czy pokazywać cennik na stronie internetowej firmy?
Czy moja firma powinna mieć cennik na stronie internetowej? Przeczytaj poradnik, który pomoże Ci podjąć właściwą decyzję.

Pricing Manager, Pricing Analyst – role, obowiązki, wynagrodzenie, kiedy i jak zatrudnić?
Zatrudniasz specjalistę ds. Cen (Pricing Analyst, Pricing Manager)? Sprawdź, jak się do tego zabrać – przeczytaj praktyczny przewodnik.

Strategia cenowa – przewodnik po skutecznych metodach ustalania cen
Strategia cenowa to proces ustalania optymalnej ceny za produkt lub usługę, tak, aby osiągnąć cele biznesowe firmy, np.: wzrost zysku lub udział w rynku. Poznaj 8 najpopularniejszych strategii cenowych wraz z przykładami firm, które ją stosują.

Checklista: jak ustalać ceny w sklepie e-commerce.
Jak skutecznie zarządzać cenami w sklepie e-commerce? Bezpłatna checklista, która pozwoli Ci sprawdzić, na jakim etapie zaawansowania cenowego jest Twój sklep i co możesz poprawić, aby zwiększyć zyski.

Case study strategii cenowej linii lotniczej Wizzair
Case study wprowadzenia przez Wizzair oferty biletów abonamentowych „All you can fly”. Jakie efekty dała ta oferta i co możesz z niej wynieść dla swojej firmy?

Jak podnieść ceny w B2B i nie stracić klientów?
Bezpłatne nagranie 60-minutowego szkolenia organizowanego razem z firmą Livespace CRM. Pokazuje jak przygotować się do podniesienia cen w firmie B2B, aby ograniczyć do minimum ryzyko utraty klientów i wolumenu sprzedaży.

Co robić, gdy konkurencja obniża ceny?
Bezpłatne nagranie 60-minutowego szkolenia, w którym pokazujemy jak reagować na obniżki cen konkurencji. Dowiesz się, kiedy warto obniżać ceny, a kiedy tego nie robić i jak się do tego zabrać.

Jak ustalić strategię cenową w firmie B2B?
Bezpłatne nagranie 60-minutowego szkolenia, które pokazuje jak krok po kroku ustalić strategię cenową w firmie B2B.