
Segmentacja portfela produktów w sklepie internetowym
Dowiedz się, jak podzielić produkty w sklepie internetowym na generatory ruchu, obrotu, marżowniki i produkty wizerunkowe i wykorzystać to do ustalania cen.

Czy pokazywać cennik na stronie internetowej firmy?
Czy moja firma powinna mieć cennik na stronie internetowej? Przeczytaj poradnik, który pomoże Ci podjąć właściwą decyzję.

Pricing Manager, Pricing Analyst – role, obowiązki, wynagrodzenie, kiedy i jak zatrudnić?
Zatrudniasz specjalistę ds. Cen (Pricing Analyst, Pricing Manager)? Sprawdź, jak się do tego zabrać – przeczytaj praktyczny przewodnik.

Strategia cenowa – przewodnik po skutecznych metodach ustalania cen
Strategia cenowa to proces ustalania optymalnej ceny za produkt lub usługę, tak, aby osiągnąć cele biznesowe firmy, np.: wzrost zysku lub udział w rynku. Poznaj 8 najpopularniejszych strategii cenowych wraz z przykładami firm, które ją stosują.

Case study strategii cenowej linii lotniczej Wizzair
Case study wprowadzenia przez Wizzair oferty biletów abonamentowych „All you can fly”. Jakie efekty dała ta oferta i co możesz z niej wynieść dla swojej firmy?

Checklista: jak ustalać ceny w sklepie e-commerce.
Jak skutecznie zarządzać cenami w sklepie e-commerce? Bezpłatna checklista, która pozwoli Ci sprawdzić, na jakim etapie zaawansowania cenowego jest Twój sklep i co możesz poprawić, aby zwiększyć zyski.

Jak podnieść ceny w B2B i nie stracić klientów?
Bezpłatne nagranie 60-minutowego szkolenia organizowanego razem z firmą Livespace CRM. Pokazuje jak przygotować się do podniesienia cen w firmie B2B, aby ograniczyć do minimum ryzyko utraty klientów i wolumenu sprzedaży.

Co robić, gdy konkurencja obniża ceny?
Bezpłatne nagranie 60-minutowego szkolenia, w którym pokazujemy jak reagować na obniżki cen konkurencji. Dowiesz się, kiedy warto obniżać ceny, a kiedy tego nie robić i jak się do tego zabrać.

Jak ustalić strategię cenową w firmie B2B?
Bezpłatne nagranie 60-minutowego szkolenia, które pokazuje jak krok po kroku ustalić strategię cenową w firmie B2B.